7/24 Bereitschaftsdienst der a&f

24/7 emergency and on-call services

Emergencies often occur outside of regular office hours. To ensure that action can be taken in good time, a&f offers its customers professional emergency support 24/7. We are happy to assist with IT issues or failures – quickly and reliably.

Emergency hotline and on-call service

The A&F on-call team comprises around 30 team members, of which 6 individuals are always available at any given time. Our objective is to ensure time-critical production 24/7 all year round. The individual contract dictates response and intervention times. A&F offers the right solution for every company.

24/7 offers

  • MEZZO piano: Response time: 3 hours; intervention time: 6 hours
  • MEZZO forte: Response time: 2 hours; intervention time: 4 hours
  • GRANDE piano: Response time: 1 hours; intervention time: 3 hours
  • GRANDE forte: Response time: 30 minutes; intervention time: 90 minutes

 

Contact person

Stefan Schärer, Leiter Verkauf und Marketing, Stv. Geschäftsführer, VR, Mitinhaber
Stefan
Schärer
Head of Sales and Marketing, Deputy Managing Director, Member of the Board of Directors, Co-owner
Die Gruner + Jahr GmbH & Co. KG ist eines der grössten Verlagshäuser Europas und zählt zu den A&F-Kunden.
Die NZZ Mediengruppe setzt in Ihrer Multi-Channel-Strategie u.a. auf WoodWing
Funke Mediengruppe ist Kundin der A&F
Das Medienunternehmen Ringier Axel Springer Media AG ist Kunde der A&F
Die Tamedia AG vertraut auf A&F Computersysteme AG
Die Schaeffler Gruppe vertraut auf uns als Systemintegrator
Die Allianz zählt zu A&F-Kunden
Die Bosch GmbH findet sich unter den A&F-Kundinnen.
Cavelti
Die SUVA dürfen wir zu unseren Kunden zählen
 Die Schlütersche zählt zum A&F-Kundenstamm
Die Galexis AG findet sich im Kundenstamm der A&F
Der TCS setzt auf A&F als Integrator und Partner
Stämpfli vertraut seit Jahren auf A&F als Partner und Integrator.
Gassmann Digital AG ist Teil des breiten Kundenstammes der A&F
Multi-Channel-Publishing- und E-Commerce-Projekt bei der Lehner Versand AG
Die Impress Spiegel AG würzt ihre Web-to-Print-Shops mit Chili.
Biella Schweiz AG zählte auf das Know-how der A&F
Geberit AG ist Kundin der A&F